NovinkyPCXbox Series X

Avowed měl být původně multiplayerovou hrou

Společnost Obsidian Entertainment prozradila, že její připravované RPG Avowed mělo původně obsahovat kooperaci pro více hráčů, než se studio rozhodlo udělat z něj hru pro jednoho hráče.

V páté a závěrečné části dokumentu k 20. výročí založení studia Obsidian vysvětlil jeho zakladatel Feargus Urquhart, že kooperaci pro více hráčů prosazoval v Avowed už v době, kdy bylo studio ještě nezávislé. “Pro vydavatele to byla zajímavější hra,” řekl. “Když žádáte o 50, 60, 70 nebo 80 milionů dolarů, musíte mít něco zajímavého, o čem se dá mluvit, a multiplayer ji dělal zajímavou.”

Šéf vývoje Justin Birch dodal: “Příliš jsme se soustředili na kooperaci, příliš jsme se soustředili na změnu způsobu, jakým fungují naše herní mechaniky, způsob, jakým píšeme rozhovory, způsob, jakým píšeme úkoly, a všechno ostatní.”

Obsidian si uvědomil, že nepracuje na herních aspektech, které studiu jdou nejlépe. Tým se tedy rozhodl hru změnit tak, aby Avowed působila spíše jako hra, z jejich světa. Měla mít takové vlastnosti, jako je neuvěřitelné vyprávění zaměřené na postavy a složité systémy.

Hra Avowed byla nedávno předvedena na červnové výstavě Xbox Games Showcase a vyjít by měla někdy v roce 2024. Hra bude uvedena jak pro PC, tak pro Xbox řady X|S, včetně Game Passu.

Jan "White Rabbid" Kőrmendy

Šílenec do fantasy a sci-fi, geek, streamer, ale hlavně vášnivý gamer tělem i duší! Hry mě provází celý život a tak jsem tu, abych vám dal něco, do toho vašeho.

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button