Dojmy z hraníNovinkyPCTéma dne

Rise of Humanity – karetní nedomyšlenost

Na Rise of humanity jsem se těšil. Miluju cross-over žánrů a karetní mechanika je jedna z těch, ve které se dá kouzlit. Protože je to jak deskovka ve virtuálu. Pohoda, paráda. Na tom v zásadě není co zkazit. Teda, jsem si myslel.

Rise of humanity je teda podle popisu turn-based deckbuilding game o nějakém onslaughtu, který přežilo pár hrdinů a jako že něco budou řešit. Dystopie, rogue AI, zachraňujeme svět. Nebo aspoň sebe. Mimochodem, ten trend post-apo, všecko v háji, musíme to řešit – už by mohl skončit. 😀

“Nikdy nevíte, kolik má nepřítel tahů nebo karet na ruce, takže souboj je tak trochu loterie.”

Demo začíná tutoriálem ve stylu klikni zde, jinak se neposuneš dál. Malinko mobilový přístup, ale přežiju. Nenechte se zmýlit mým komentářem, hra vypadá obstojně, i když animace jsou zatím v plenkách. Ale to u alpha demo čekám. Naopak co nečekám je tutoriál, krok za krokem kde zjišťuju, že nepřátelé jsou taková velká neznámá. Nemám tušení kolik mají bodů pohybu, takže plánování tahů je spíš hadání kolik padne na kostce. 3 hmm, tak ne. To je celkem zásadní ve hře, kde plánování a deck-building hraje prim. To mi zkazilo celý dojem. Hra sice v tutorialu vysvětluje každičký krok, ale ztrácející se karty jsem nějak nepostřehl, takže jsem si šetřil karty na to abych o ně při lootu přišel.

V další části hry máte na starost medika a původního hrdinu z tutorialu. Jste v kanále, asi v Kalifornii, a máte zlikvidovat hromadu crusherů. Což je robot jak vidíte na screenech. Ten se probírá v určité vzdálenosti od hrdiny. Zkoušel jsem tu druhou “misi” projít několikrát, ale vždycky jsem narážel na chybějící informace. Crusher mě uvidí a jde ke mě. Oběhnu ho druhým hrdinou a dám pár hitů, ale on pořád jde k prvnímu. Toho zabije během jednoho kola, protože chudák neměl ani jednu kartu dodge. A proti čtyřem útokům by to stejně nedal.

Fakt je, že ze screenů na webu Cybernetic Walrus ta hra působí parádně. A je dost možné, že to demo je prostě akorát špatně zpracované. Hra má ještě daleko do dokončení. První dojem je, ale spíš zmatený, jelikož tam není mechanika deck-buildingu, tak to v současnosti hře může jen uškodit. Což je škoda, možná by se vyplatilo malinko počkat.

Hru nám poskytli sami vývojáři ze Cybernetic Walrus a my jim děkujeme.

Lukáš Haládik

Game designer, hráč, nerd, geek a všecko k tomu. Píšu, protože mě to baví.

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button