KnihyKomiksNovinky

Doctor Strange: Bůh magie |Recenze

Tak se mi dostal do rukou nový Doctor Strange: Bůh magie. Nějaký pátek jsem jeho dobrodružství nesledovala, a tak jsem byla lehce nervní, jestli se nebudu ztrácet, ale bála jsem se zbytečně. Jedná se o celkem ucelený příběh a bohatě vám stačí obecné znalosti o světě Doctora Strange, aby jste si ho užili.

Celý příběh začíná zjištěním, že Stephen Strange už není Nejvyšším čarodějem, ale stal jsem jim zcela překvapivě všemi oblíbený a nenáviděný bůh lží a klamu Loki. Strange se po své porážce stává veterinářem a nechce mít se světem magie nic společného. I když výjimky se najdou, jako například to, že použije překladatelské kouzlo, aby svým pacientům rozuměl. A Loki, jak se zdá, chce sekat dobrotu a opravdu mu záleží na tom, co se stane s Midgardem (tedy Zemí).

Ale možná není vše, jak se zdá. Znáte to s Lokim si nemůžete být ničím jistí. Strange pojímá podezření, že Lokimu jde o více než o ochranu Midgardu. A k tomu všemu to ještě vypadá, že Loki svádí svou (dříve Strangeovu) asistentku/učednici Zelmu Stantonovou. Tu, na kterou v hloubi duše pomýšlí i Strange, i když to samozřejmě nikdy nepřizná. Zoufalství ho dožene k tomu, aby se spojil se starým přítelem, i přesto, že mu slíbil, že to nikdy neudělá. A to jen proto, aby zjistil, o co jde Lokimu doopravdy.

Příběh je velmi čtivý a vtáhne vás do děje. Často jsem se přistihla, že nevím komu vlastně fandím. Jestli Strangeovi, aby opět zachránil svět nebo Lokimu, aby se konečně napravil. Kresba je spíše tradiční, což u Marvelovského komiksu příliš nepřekvapí. Loki je občas na můj vkus až moc dětinský a Strange příliš trudomyslný. Jinak jsem si ten komiks báječně užila a už se těším na další díl.

Díky patří samozřejmě Crew za to, že nám komiks poskytla. Pokud vás Doctor Strange: Bůh magie zaujal, další díly a mnohem více můžete pořídit na www.crew.cz.

Postavy - 90%
Styl psaní - 90%
Ilustrace - 85%

89%

Doctor Strange: Bůh magie nabízí zajímavou zápletku vyprávěnou standardním způsobem. Vyprávění má rychlý spád a dobře se čte. A navíc je v příběhu i Loki, u něj máte záruku, že příběh značně zkomplikuje.

User Rating: 5 ( 1 votes)

Kristina "Speedy" Gonzálezová

Ráda se označuji za sběratele konzolí, ale zatím jich vlastním pouhých 20. Čtení, hraní a historie jsou mojí vášní a nedostatek času na koníčky věčným problémem. Fantasy, sci-fi, horor, detektivka, komiks nic mi není cizí.