Připravovaný titul Elden Ring od vývojářů ze studia Fromsoftware nás pořád něčím překvapuje. I když nyní se nemusí jednat tak úplně o překvapení, protože ve hrách od Fromsoftware se snad vždy nějaká ta jedovatá bažina objevila. A jinak tomu nebude ani tady. O prozrazení se postaral ředitel projektu Hidetaka Miyazki.
Hidetaka Miyazki se rozpovídal o své lásce k vytváření ponurého prostředí v rozhovoru pro Game Informer.
“Pokud jde o to, jak se hráč cítí, když se setká s touto oblastí, je to jiný příběh, ale při tvorbě hry jsem znovu objevil svou lásku k vytváření jedovatých bažin. Vím, co k nim lidé cítí, ale kolikrát si to ani neuvědomím a už jsem uprostřed výroby jedné z nich, prostě si nemůžu pomoct. To se prostě stává.”


Hidetaka Miyazki se také rozvášnil, když zmínil pojem „Scarlet Rot“. Hráči se musí během cestování v jedovatých bažinách potýkat i s jedy a celkovou s toxicitou.
Víme od začátku, že projít Elden Ring nebude žádná procházka růžovou zahradou. Ale čím více se toho dozvídáme, tím větší z toho začínám mít respekt. Vývojáři věří, že titul dokončí více hráčů než předchozí hry od FromSoftware. Před pár dny se také objevily trailery na vodní lokalitu ve hře společně s mini-dungeonem.
Jak to všechno bude a nebude se dozvíme už brzy. Elden Ring vyjde 25. února pro PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One a PC.