O akvizici Activision Blizzard Microsoftem se napsalo už dost. Zároveň není tajemstvím, že Microsoft se Sony již nějakou dobu vede konzolovou válku a oba giganti se předhání, kdo bude ten lepší. Nyní se tento souboj přesouvá z konzolí na počet vlastněných studií.
Sony Interactive Entertainment totiž oznámilo akvizici studia Bungie, známého pro první díly série Halo nebo, pokud bychom chtěli hry z poslední doby, Destiny a Destiny 2. Studio má i po dokončení akvizice být kreativně svobodné a nezávislé na svém novém majiteli. Dle slov Bungie pak má akvizice pomoci popohnat proces najímání nových zaměstnanců. Na plánovaných vydáních studia se pak nemění vůbec nic.
Bungie pak v Sony vidí partnera na kterého se může spolehnout ať se děje co se děje. Partnera, který studiu pomůže popohnat vizi na generace dopředu, zatímco si studio zanechá svou kreativní svobodu. Bungie přitom není jediné studio, které Sony vlastní. Již dříve přibralo pod svá křídla například vývojáře hry Returnal, Housemarque nebo studio stojící za remakem Demon’s Souls, Bluepoint Games.
Co je na studiu Bungie dále zajímavé je fakt, že do roku 2007 patřilo Microsoftu a pracovalo především na značce Halo. V roce 2010 pak podepsalo vydavatelskou smlouvu s Activisionem, což vedlo ke vzniku Destiny. V roce 2019 se studio znovu stalo samostatným s plnými právy na značku Destiny.
