NovinkyNovinky HWPS5

PSVR 2 – Sony nastínilo novou technologii

Nový patent od společnosti Sony naznačuje, že nová generace virtuální reality PSVR 2 by mohla umět něco speciálního. Sony do vývoje virtuální reality investuje velké množství peněz. Nová funkce by mohla umožnovat skenování skutečných předmětů a jejich následné přenesení do 3D objektu ve virtuální realitě. Zatím jde o patent, ale naznačuje to, jakým směrem se společnost možná chystá směřovat.

Specifikace PSVR 2

Podle spekulací má vyjít nová souprava PSVR 2 možná už ke konci tohoto roku. Ale nejde o podložené informace a tak vše zůstává pouze u spekulací. Ještě donedávna byly veškeré informace utajeny, ale nyní už víme o technických parametrech, kterými souprava bude disponovat.

  • Displej – OLED
  • Rozlišení – 2000 x 2040 na oko
  • Obnovovací frekvence panelu – 90Hz, 120Hz
  • Oddělení čočky – Nastavitelný
  • Zorné pole – Cca 110 stupňů
  • SenzorySnímač pohybu: Šestiosý pohyb snímací systém (tříosý gyroskop, tříosý akcelerometr)
  • Kamery – 4 kamery pro sledování náhlavní soupravy a ovladače,
  • Zpětná vazba – Vibrace na sluchátkách
  • Komunikace s PS5 – USB Type-C
  • Zvuk – Vstup: Vestavěný mikrofon, Výstup: Stereo jack pro sluchátka

Na prezentaci CES 2022 nám společnost Sony odhalila něco málo o vlastnostech soupravy a jak má vlastně fungovat.

Sony podalo patent loni v letních měsících a nedávno byl aktualizován. Předměty z reálného světa by se daly přenést do virtuálního světa a uživatel bude mít možnost přidat vlastnosti objektu dle své vlastní volby.

Bohužel, jak je tomu u všech patentů, nezaručují, že společnost bude implementovat nápady, jako je tento. Ale naznačuje to, jakým směrem se technologie může ubírat. Patent slouží pouze jako ochranná známka společnosti na její technologie. Jestli se podaří nápad realizovat je už věc jiná.

První oznámenou hrou na PSVR 2 je Horizon Call of the Mountain.

Virtuální realita je opravdu hodně diskutovaná v dnešní době. Ale nemyslete si, že se jedná o něco převratného posledních let. Historie virtuální reality sahá už do šedesátých let minulého století. A má mnoho využití včetně výcviku astronautů nebo záchranných složek. Nevěříte? Tak se mkněte.

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II [CZ]

Tomáš "Zitik" Zita

Vášnivej čtenář fantasy , hráč Dračího doupětě a nenapravitelnej gamer. ,,Kolik charakterů žiješ, tolikrát jsi elfem, trpaslíkem, člověkem atd :-D ´´

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button