NovinkyPCSeriály

Riot k vyvrcholení série Arcane přidal novinky o své nové bojovce Project L a oznámil 2. sezónu!

Včerejší sobotou se uzavřela první série animovaného seriálu Arcane, který vychází ze světa League of Legends. Riot se jednoduše rozhodl, že převezme místo „milovaného giganta“, které se uvolnilo po tom, co Activision zlomilo vaz Blizzardu, a pustilo se hromady nových projektů. Jak se zdá, zatím se vše daří podle plánu, Arcane (až na poznámky k lehké uspěchanosti) sklízí samou chválu. Proč tedy fanoušky nenavnadit na další projekt?

Pokud si vzpomínáte, v roce 2019 Riot slavil 10 let a na oslavu vypustil oslavnou prezentaci, která tehdy otřásla herním světem. Kromě prvních ukázek z Arcane jsme se v ní dočkali i oznámení o několika nových hrách. Dozvěděli jsme se o Wild Riftu, Valorantu, mobilních Teamfight Tactics a Legends of Runeterra, deskovce Tellstones a jak se ukázalo nedávno, některé projekty nám stejně zůstaly utajeny (dívám se na vás, Hextech Mayhem a Ruined Kingu). A to se tu ještě mluví o MMORPG! Riot se zřejmě vážně zařekl, že všem vývojářům ukáže, jak má vypadat velké a fanoušky oblíbené herní studio. Oznámen byl ale také dosud oficiálně nepojmenovaný Project L – bojová hra s postavami ze světa Runeterra.

Project L – 2.5D bojovka easy to learn, hard to master

O té se dva roky vlastně jenom mlčelo a přesto mají fanoušci bojových her ohledně Porjectu L velká očekávání. Proč? Stojí za ním totiž dvě významní členové FGC neboli Fighting Games Community – bratři Tom a Tony Cannon. Tihle dva stojí za největším šampionátem bojových her EVO a jsou tvůrci kódu GGPO, využívajícího rollback netcodu. Ten umožňuje naprosté většině současných bojových her, aby byly hrány online bez výraznějších lagů a jiných problémů s připojením. Nebýt jich, většina bojových her by pořád byla zábavou hlavně při lokálním souboji. Jednoduše řečeno, tihle chlapíci se v bojových hrách pohybují už dost dlouhou dobu a vědí, co dělají. Project L má konečně po dvou letech trochu jasnější kontury a tak se nám ho rozhodli ukázat.

V přiloženém videu slibují, že jejich prioritou je právě hraní po síti a snaží se tedy online co nejvíce odladit. Zároveň si dali za cíl, aby hra byla v základu jednoduchá na ovládání, ale zároveň měla dostatečnou hloubku. Mohla by se tedy stát dobrým vstupním bodem pro ty hráče, kteří mají strach z učení se složitým pohybům, zároveň by však měla být schopná potrápit a zabavit i bojové veterány. Hra bude navíc 2v2, tedy každý hráč si do souboje vybere dvě postavy, mezi kterými bude moci přepínat a používat assisty. Sílou projektu je už v této chvíli jednoznačně především napojení na existující značku. Předchozí bojovka Rising Thunder, na které studio pracovalo předtím, než jej koupil Riot, totiž sice podle hráčů fungovala na výbornou, postrádala ale „ksicht“. A to se s postavami jako Jinx, Ekko, nebo Ahri rozhodně stát nemůže.

A co vy? Plánujete po bojovce šáhnout, že se objeví, nebo vás Runeterra oslovuje spíše v jiné podobě? Tak či tak, rozhodně koukejte co nejdřív dokoukat Arcane (a potom se několik let trápit, než vyjde další série)!

Kristián Klein

Rád čtu českou tvorbu, ať už jde o fantastiku, nebo o komiksy. Hrabu se v médiích, fandomech a kyberkultuře. Když videohry, tak indie blbůstky, když deskovky, tak s nápadem, nejlíp s figurkama. Audioknížky a podcasty jsou fajn relax pro oči.

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button