Novinky

G2A chce vzdělávat učitele v gamingu

Společnost G2A chce vzdělávat učitele v gamingu, aby tak vylepšila vzdělávání v období pandemie. Podle nedávného průzkumu společnosti Censuswide, údajně hraní her pomáhá zlepšovat vztahy mezi žáky a učiteli. V průzkumu odpovědělo 48% učitelů napříč Velkou Británií a Spojenými státy, že se nyní snaží využívat hry v dostatečném množství, aby nejen zaujali žáky, ale aby podpořili interakci mezi nimi (učiteli) a studenty.

Průzkumu se účastnilo celkem 505 učitelů z nichž bylo:

  • Pohlaví
    • Muži 28%
    • Ženy 72%
  • Věk
    • Pod 25 let – 9%
    • 25–34 let – 25%
    • 35–44 let – 30%
    • 45–54 let – 20%
    • 55 a více let – 16%
  • Země
    • Velká Británie – 41%
    • Spojené Státy – 59%

Výsledky výzkumu:

  • 77% Britských a Amerických učitelů říká, že zavedení distanční výuky změnilo učení navždy
  • 76% učitelů se obává způsobu jak zaujmout během distanční výuky studenty ohledně životního prostředí
  • 89% učitelů uvádí, že gaming ve třídě je pro studenty přínosný a předměty je více zaujmou
  • 47% učitelů co ještě gaming nepoužili jako vzdělávací metodu by jej chtěli vyzkoušet
  • 50% učitelů nepoužívá gaming, protože prostě nevědí jak
  • 62% učitelů by si přálo, aby byli na tento způsob vyučování proškoleni
  • 69% učitelů věří, že by studenti dělali více domácích úkolů, kdyby byly zahrnuty ve hrách
  • 68% učitelů věří, že hraní her bude v budoucnosti hrát ve vzdělání velkou roli

Výsledky tohoto výzkumu přivedli právě G2A na jejich nový nápad. Společnost zahájí tzv. G2A Academy: Video Games in Education, ve které se bude především učitelům ve třech základních oblastech.

  1. Proč používat video hry ke vzdělávání a jak
  2. Jak používat videohry k učení humanitních předmětů
  3. Jak používat video hry k učení STEM (matematika,fyzika) předmětů

Jaké jsou s novinkou plány?

Bartosz Skwarczek, CEO společnosti G2A řekl: „ Mladí lidé na celém světě čelí největší krizi ve vzdělání v živé paměti. Učitelé musí úplně změnit svůj přístup ke školní docházce a musí najít nové způsoby jak studenty zaujmout a motivovat. Videohry – a přenositelné dovednosti, které nabízejí – jsou zásadním nástrojem při uvádění online učení do života. Chceme udělat vše, co je v našich silách, abychom pomohli odemknout tyto výhody pro učitele a mladé lidi. Akademie G2A vybaví učitele technikami, prostředky a jistotou při začleňování her do lekcí a zachránit tak vzdělávání covidové generace.“

Vzdělávací hry budou nejspíš běžnou součástí výukových metod. Samozřejmě že proškolit kantory na tuto novou a revoluční metodu učení bude ta nejnáročnější část. Vzorek učitelů, kteří se navíc průzkumu účastnili, je velmi malý, tudíž hodně snadno napadnutelný. Nicméně v dnešní době je vážně snazší žáky zaujmout jakoukoliv formou hry, než je neustále nutit do učení. Otázka ovšem je, jak velká je hranice mezi vzděláváním a gamingem.

Počkejme si jak revoluční program G2A nakonec dopadne, protože zatím to vypadá, že chtějí pouze ždímat peníze.

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II [CZ]

Patrik "Superlachtan" Klicman

Superlachtan plující si světem obdivující všechno co se aspoň trošku vymyká realitě všedního života. A taky fanda všeho co se dá uvařit, sníst nebo aspoň odehrát a přečíst.

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button