NintendoNovinkyPCPS4RecenzeXbox One

My Hero One’s Justice 2 – Deku ti dá deku. (Recenze)

Jestli jste nikdy neslyšeli o My Hero Academia neboli Boku no Hero Academia, tak se posadťe a čtěte, lehce vás vzdělám. Protože bez znalostí si tuhle hru prostě nemáte jak užít. Izuku Midoriya je hlavní hrdina známého anime hitu. V druhém pokračování této 3d arena bojovky se s ním seznámíte, ale pokud nesledujete anime, tak budete lehce zmatení. Herní příběh totiž začíná někde ve třetí řadě a posunuje se dál do čtvrté. Nechci to tu spoilovat, takže příběh úplně vynechám a radši se budeme věnovat hře.

Zmímín pouze jednu věc a to je vyprávění příběhu. Děje se tak pomocí statických obrázků z anime v krátkých kapitolách, které vám zaberou asi 8 hodin. I pro nováčky je možné se v tom malinko zorientovat, ale to potěšení tam nebude. Jak už tomu bývá u licencovaných her, děj se přesně drží předlohy, takže je v podstatě na jedničku. Nicméně to není zásluha hry.

– Stejně jako v předchozím díle, můžete sypat parádní komba, jak se vám zachce. –

Druhé pokračování naštěstí přineslo dost úprav, které potěší. Naneštěstí nenadchnou. Přibyl systém na prolomení bloku i jakási stamina, která určuje, jak dlouho lze kombo držet. Stejně jako v předchozím díle, můžete sypat parádní komba z rukávu, jak se vám zachce. Hra stále funguje, stejně jako většina bojovek na systému kámen-nůžky-papír, ale vzhledem k tomu, jak je formovaná, tak vám jen stěží projektuje, co soupeř zamýšlí. Pak vám nezbývá než hádat, co postava provede za útok. A když si přičtete, že kamera je od vás občas vzdálená a ve výhledu brání překážka, tak je dost těžké něco trefit tak, jak chcete.

Nicméně vizuálně je to radost pohledět, každý úder vypadá jako největší kombo světa. Plus ultra útoky jsou pak často spojené s delší animací, která vám dodá na pocitu, že v tom anime hrajete. A to je jedna z věcí, která vás bude bavit. Posedět s kámošem a dát na frak Gang Orce se všemi těmi záběry je prostě pecka. Jako party hra pro fanoušky je to pecka. Pro bojovkáře je to ale příliš plytké a nepropracované. Tím se dostávám k online hře. Zkoušel jsem několik zápasů a podařilo se mi vytrolit každého, kdo nastoupil. Obvykle to je v bojovkách úplně naopak, protože ačkoliv je zbožňuju nejsem v nich nijak dobrý. Díky tomu jsem si výhru bohužel nijak neužil, protože jsem měl pocit, že jsem proto udělal minimum.

Můj mrzký pokus o dobytí arény v jedné z misí.

– Pro fanoušky bojovek hodnocení neplatí. –

Herní módy se rozdělují na několik kategorií. Kromě story a online zápasů je tu i jakýsi survival mod nazvaný Missions. Ten mě bavil hodně, i přestože po jednom nevydařeném zápasu je potřeba opakovat celou mapu, je to i ve videu 😀 Pak klasický free play, kde můžete změřit síly, jak s kámošem, tak s umělou inteligencí. Kromě hraní si můžete samozřejmě upravovat postavy, nakupovat oblečky, prohlížet si filmečky atd. atp.

Roster postav narostl správným směrem a potěšilo mě, že už není tak limitovaný. Já jsem si tu hru nesmírně užíval i přes její neduhy, které můžou klasické bojovkáře odradit. Jako fanoušek seriálu i mangy jsem hltal příběh a užíval si super japonský dabing ve skvělém kabátu. Pokud, ale nemáte k anime vztah a chcete lepší a propracovanější systém soubojů, doporučuji se poohlédnout jinde. Tady je to pro fanoušky. Hadžimejo!

Hru nám k recenzi poskytla společnost Cenega, které touto cestou děkujeme.

Grafika - 82%
Hratelnost - 60%