Novinky

Bývalý herní režisér Zaklínače 3 zakládá nové studio

Konrad Tomaszkiewicz, herní režisér, který pracoval na takových hrách jako je The Witcher 3 nebo Cyberpunk 2077, zakládá v Polsku nové studio, které bude zaměřeno na vývoj AAA her. Nové studio nese název Rebel Wolves a již dostáváme prvotní zprávy, jaké hry můžeme od nového studia čekat. Při oznámení založení studia dostáváme rovněž i teaser art na jejich první hru .

Za novým studiem kromě Konrada Tomaskiewiczeho stojí i další herní veteráni, kteří mají na svědomí projekty jako jsou The Witcher Series, Cyberpunk 2077, Thronebreaker a Shadow Warrior 2. Jmenovitě do studia přichází designér Daniel Sadowski (Witcher 1, Nitreal Games, Growing Up), na post hlavního scénáristy nastupuje Jakub Szamałek (Witcher 3, Cyberpunk 2077, Thronebreaker), režisérka animace bude Tamara Zawada (Witcher 3, Shadow Warrior 2), umělecký ředitel Bartlomiej Gawel (Witcher 1-3), finanční ředitel bude Michal Boyrka a šéfem studia se stává Robert Muzynowski.

Velké sny nového studia

O jejich první hře prozatím víme jen velice málo. K nahlédnutí je první teaser art a ujištění, že co se týče žánru, bude hra prozkoumávat vody dark fantasy. Další informace ohledně hry jsou již velmi skoupé. Za zmínku stojí snad to, že hra má běžet na nejnovějším enginu Unreal Engine 5, vyvíjeným studiem Epic Games.

Nové studio se podle prvotních informací chce odpoutat od stereotypního způsobu současného vývoje největších her. Jak se můžete dočíst ve vyjádření předních zástupců nového studia, chtějí zůstat malí a agilní – místo, kde se lidé znají a starají se jeden o druhého. V prohlášení zmiňují, že nechtějí vytvářet hry, aby se honili za čísly. Jejich cílem je vytvářet pamětihodné hry, které budou vyprávět dojemné příběhy a vzbuzovat silné emoce.

Upřímně silná slova, kterým bude hodně těžké dostát. Mít malé studio a přesto chtít vytvářet hry, konkurující těm největším hrám současnosti, je cíl, kterého chtěli dosáhnout již mnozí. Tento odklon od tradičního vývoje bych viděl spíše jako reakci na zprávy o problémech, které se poslední dobou objevily v řadách některých z největších polských vývojářských studií jako CD Projekt Red a Techland.

Vyjádření zástupců studia

“For all of us here at Rebel Wolves, video games were always something we felt destined to do—something ingrained in our DNA. Personally, I couldn’t be happier to have banded together with friends who share this passion. We’re developing a video game we’d like to play in a way that games should be made. We want to evolve the cRPG genre by creating unforgettable stories and stirring deep emotions, all while working as a tightly knit team united by a shared goal and ambition. Collectively, we envision Rebel Wolves as a place where experienced game developers can reignite their passion, where they can focus on their craft and pour their love into an amazing, ambitious title. We want to stay small and agile—a place where people know and care for each other.” – Konrad Tomaszkiewicz, Rebel Wolves CEO and Game Director.

In order to create truly great games, we won’t chase trends or numbers. Our goal is clearly defined: to create memorable games, tell moving stories, and evoke visceral emotions. It’s ambitious, true – and I’m glad it is. Art needs ambition. I don’t want to create another game, I want to work on titles people will remember. ” – Jakub Szamałek

Uvidíme, jak se novému studiu bude dařit a zdali skutečně jejich sny nabydou reálných tvarů. Pakliže vás zajímá více můžete navštívit webové stránky studia.

Zdroj
Rebel Wolves
Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II [CZ]

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button