Krátce před vydáním Elden Ringu oznámil jeho vydavatel záměr vytvořit svou vlastní metaverse. Bandai Namco plánuje během následujících třech let investovat 40 miliard jenů (7,3 miliard korun) do její tvorby a posílení její hodnoty. Následuje tak šlépěje firem jako Facebook, Microsoft, Epic Games, anebo Disney.
Metaverse bude vypadat následovně: každá hra/herní série (IP) bude mít vlastní metaverse, který se následně spojí do propojeného vesmíru. Ten následuje koncept ALL BANDAI NAMCO, čili všechny jejich IP na jednom místě. Nabídnou tak „širokou škálu zábavy na ose IP.“ Plán nespecifikoval žádné hry, ale žádné ani nevyloučil. Pod Bandai spadá mnoho známých titulů – Dark Souls, Dark Pictures Anthology, Pac-Man, Tekken,
„Skrz IP metaverse vybudujeme komunity napříč Bandai Namco a fanoušky. Díky těmto komunitám a našemu obsahu vytvoříme hluboká, smyslná a mnohostranná spojení. My se zaměříme na kvalitu a dlouhodobost těchto spojení. Takto budeme pracovat na zesílení hodnoty naší IP,“ uvedla společnost Bandai Namco ve svém střednědobém plánu pro investory. Ten má trvat od letošního dubna do března 2025.
Vydavatel se chce podle tříletého plánu soustředit primárně na tři věci: sbližovat se s fanoušky, zesilovat hodnotu své IP a zlepšovat celosvětový prodej mimo Japonsko. Patnáct miliard jenů půjde na vývoj samotné metaverse a produkci obsahu, zbylých 25 miliard pak na vývoj nových IP a jejich celkovou inovaci.
V loňském roce zvedlo Bandai své meziroční zisky o 15,5 procent na 5,4 miliard dolarů. Společnost vydala v Japonsku 42 titulů, v Americe a Evropě o pár kousků méně. Celosvětově pak celkem prodala 36 milionů her.