NintendoNovinkyPCPS4PS5

Za oponou barevného divadla BALAN WONDERWORLD | Novinka

Vydání nejbarevnějšího světa, který kdy Square Enix stvořil, je v podstatě za rohem. Demo verze již spatřila světlo světa a ze všech koutů se k nám dostávají různorodé reakce. Slogan Every Moment is an Adventure vévodí každému propagačnímu materiálu společnosti a Noriyoshi Fujimoto, producent Balan Wonderworld, rád vykládá o tom, co se skrývá pod pokličkou celého tématu hry. Jako je tomu u většiny her Square Enixu, i tady se dostáváme k hlubokým emočním otázkám v nitru lidských srdcí. A Fujimoto chce, abychom prostřednictvím barevného světa divadla zjistili, co je v životě důležité. Na co se nás tedy snaží všichni připravit?

Emoce, které raději nechcete znát

Síla emocí hraje klíčovou roli v celém příběhu. Jednotlivé úrovně v srdci Balan Wonderworld jsou do značné míry ovlivněny psychickým rozpoložením 12 hlavních postav. Každá z postav čelí svým vlastním problémům a stínům, smutku a starostem. Všechny tyhle emoce jsou však v kontrastu k barevnému světu, ve kterém se jako hráč budete nacházet.

Ať chcete nebo ne, inspirace postavičkami a příšerkami ze série Kingdom Hearts je tady znatelná. Místa, která byla kdysi plná radosti jsou zaplavena Negaty, tedy tvory zrozenými z negativních emocí. A vašim úkolem je nastolit zpět rovnováhu.

Každý z příběhů, který prožijete, má být ponaučením. I když mám pocit, že je hra na první dobrou zaměřena na dětské publikum, postupně spolu s odkrýváním podhoubí světa roste má obava, že bude pro děti až příliš komplikovaná.

Témata, která nám má Balan Wonderland ukázat, jsou dost komplexní. Jde například o vyrovnání se se strachem a ztrátou, zakořeněná traumata z nehod z dětství, nebo boje s větrnými mlýny a zoufalství z nich. Nebude chybět ani pocit osamělosti, šikana nebo nepochopení. Cítíte ten kontrast s barevným světem v hrsti?

Zatím úplně nevím, jak se příběhy budou prezentovat a spojovat s jednoduchým prostředím hry. Témata jsou natolik silná, že nejednoho vyvedou z míry a musí se podávat citlivě. Fujimoto tvrdí, že přesně o tom celý Balan Wonderworld je. Stejně jako neexistuje jen jeden správný způsob, jak udržet rovnováhu ve svém srdci, když v každodenním životě čelíte obtížným situacím, neexistuje jen jeden správný způsob, jak se vypořádat s jednotlivými herními světy.

Vzhledem k tomu, kolik feedbacku se ke hře vyrojilo, se Square Enix rozhodl vyhovět alespoň formou několika patchů, které budou později k dispozici.

Oficiální datum vydání hry je za týden, tak jsem sama zvědavá, co vše záhadný maestro Balan nabídne.

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II [CZ]

Gabriela “Inie“ Hudec

Znáte to. Alter ego žijící vlastním životem ve virtuálním světě. A je mu tam moc dobře.

Podobné články

Back to top button