Průzkum a sbírání střípků do příběhu tak nějak patří téměř do každé hry. Někde hraje prostředí, příběh a celkové dění kolem větší roli, než jinde. A pokud máte hry typu Firewatch rádi. Však víme, kde je nutno se ke všemu dopídit a vlastně tak nějak o nic dalšího nejde. Máme pro vás dobrou zprávu.
Nově vzniklé studio Starward Industries pracuje přesně na takovém počinu. A že se budeme mít na co těšit značí už jen team, který je složený z lidí, kteří pracovali na peckách jako Dying Light, Witcher nebo i na nadcházející novince Cyberpunk. Tak nějak si nemůžu pomoct, ale kluci ze sousedního Polska mají dost citu pro detail a mívají spoustu vynikajících nápadů.
Inspiraci by měl The Invincible čerpat ze starých románů autora Stanislawa Lema – zejména z náročného a tvrdého sci-fi románu “Nepřemožitelný”. Tedy, nic se s vámi asi nebude mazlit a z pohledu první osoby budete muset rozluštit tajemství, kde se nachází zbytek posádky a pokud se jim něco stalo, tak jak a proč. To vše na pusté planetě, kde (pokud bude hra opravdu z Lemova díla čerpat tolik) potkáte hlavně stroje s nanotechnologií, umělé ekosystémy a třeba snad i nějaké to NPC pro komunikaci.
To vše budete provádět pomocí jakési lodi/vozítka. Nějak to celé vidím v duchu steam punku, jelikož vozítko vypadá trochu jako stará Škoda 1203. A v něčem takovém (i když vzduchotěsném, což u dvanáctsettrosky nehrozilo) se úplně prohánět po cizích planetách nechceš. A “Nepřemožitelný”, pokud je to opravdu název vašeho přibližovadla, je teda dost náhul.
Moc dalších informací zatím nemáme, takže nezbývá než se nechat překvapit, s čím studio Starward Industries přijde, jak se to celé bude hrát a jestli to splní moje očekávání hodně silného příběhu a atmosféry prostředí. Nemáme ani trailer, ale byla vydána pár minutová ukázka soundtracku, který tak nějak sám o sobě trochu napovídá, že všechno bude obestřeno temnem a tajemstvím! Snad příští rok? Každopádně, krom Steamu zasáhne až konzole nové generace.