Riot nám v plánu pro měsíc srpen představil způsoby, jakými se bude snažit zlepšit hráčům požitek ze hry! Každý, kdo někdy hrál League of Legends, tak určitě alespoň jednou potkal hráče, co prostě s týmem nespolupracoval. Někdy dokonce šel čelem proti svému týmu, anebo šel afk. Toto chování se bude Riot snažit napravit a zmírnit dopad pro zbytek týmu.
Konkrétně se tedy chtějí zaměřit na tyto problematické oblasti: záměrné feedění oponentů, sabotáže, opouštění hry a afkování. První změnou bude zvýšená detekce těchto chování. Manuálním studováním stovek záznamů se prý odhalování zlepší až dvojnásobně. Tím pádem bude trestání těchto hráčů mnohem konzistentnější. Také chtějí více dávat ostatním vědět o tom, že tito hráči z jejich minulých her byli potrestáni.
A jak se tedy bude Riot snažit zabránit tomuto chování, a “vychovat” hráče k lepšímu? Na bázi lehkého odstrašování. Bude zavedeno varování pro ty, kteří nějak narušili minulé hry, stejně jako přísnější a delší znemožnění spuštění hry pro ty, kteří opustili hru či byli afk. Naopak postiženým hráčům, kterým nějaký spoluhráč hru opustil, přibude možnost pro dřívější vzdání se. Také jim při prohře ubyde méně LP.
Riot už dva týdny zpátky spustil možnost ztlumit si a reportovat hráče už v lobby hry. Tuto funkci, vzhledem k úspěšnému přijetí od hráčů, v League of Legends ponechají. Nejvíce reportů bylo zatím z důvodu banování už vybraných champů a negativní chat. Chtějí proto přidat do hry dvojité ověření, jestli chcete daného champa doopravdy zabanovat. A ačkoliv za tyto reporty v lobby ještě nemůžete dostat nějaký trest, do budoucna plánují implementaci podobného systému jako je nahlašování na konci hry. Riot se tak konečně po 11 letech snaží doopravdy něco dělat s toxickým chováním. Myslíte si, že budou změny alespoň trochu účinné?