HryNovinkyPC

Blizzard se vyjadřuje k čekacím frontám ve World of Warcraft: Classic

Jak už jsme psali v naší novince, launch World of Warcraft: Classic byl velmi úspěšný – tvůrci museli od vydání hry vytvořit celkem dvacet nových realmů, aby mohli vyhovět požadavkům a počtu hráčů. Zdá se tedy, že tu máme launch “WoWka” se vším všudy a několika hodinové čekací fronty nejsou ničím neobvyklým, jak můžete vidět na obrázku níže.

Může se také stát, že dojde k občasnému pádu serveru, či zejména v začátečnických lokacích k nepříjemným lagům, na které už hráči na sociálních sitích patřičně nadávají. Game Director pro World of Warcraft, Ion Hazzikostas, se to rozhodl okomentovat a vysvětlit celou situaci ohledně dlouhých čekacích front. Řekl, že z dlouhodobého hlediska je lepší menší počet realmů než větší a že rozhodně nebudou bezhlavě otevírat jeden nový server za druhým. Zatímco mají k dispozici nejrůznější nástroje, kterými mohou přeplněným serverům ulevit, například transfery zdarma na jiný realm a podobně, ve výsledku to z dlouhodobého hlediska zas tak dobré řešení není, jelikož zbytečně tříští komunitu samotného serveru. Zároveň oznámil, že nedojde k dalšímu přidávání serverů, dokud se ty stávající nezaplní.

Ve světle výše zmíněných událostí se k nám nicméně dostávají i dobré zprávy – sociální sítě zaplňují screenshoty ze hry, kdy hráči spořádaně čekají ve frontě na elitního nepřítele jehož smrt je nutná pro splnění questu. Jak to vypadá, se můžete podívat na následujícím obrázku.

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II [CZ]

Redakce Gamesmag.cz

Články na kterých pracovalo více členů redakce, popřípadě členové redakce, kteří pro nás psali externě, náhodně, nechtějí být jmenováni, nebo pro náš magazín již nepíší: Deny Szoó, Adriana Malá, Martin Fojtek, Klára Kropáčková

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button