MobileNovinkyPCXbox One

Roblox se chce zaměřit na starší hráče! | Novinka

Roblox s plánovaným vstupem na burzu uspořádal Investor Day, na kterém představil svou strategii pro růst a zveřejnil zajímavá data. Jedním z bodů strategie je změna věkové struktury hráčů. Aktuálně hru aktivně denně hraje 44 % mladších třinácti let. V loňském roku se tato primární věková skupina rozrůstala pomaleji než věková skupina 16 – 24 let.

Zaznamenali jsme obrovský úspěch při oslovování hráčů mladších třinácti let. Naším cílem je však vybudovat platformu a značku, která se líbí všem. A to jak šestiletým, tak šedesátiletým. Craig Donato, Chief business officer Robloxu

V průběhu posledních deseti let se Roblox výrazně změnil. Z jednoduchých konceptů se staly komplexní a zvětšily se možnosti, co lze ve hře dělat. Dnes se platforma zlepšuje zejména dynamickými simulacemi, zrychlováním načítání a sofistikovanějším renderováním. To umožňuje vývojářům tvořit “pohlcující zážitky,” díky nímž se může hra zaměřovat na starší hráče. Dospělejší content přecijen dokáže spíše zaujmout dospělejší publikum.

Mezi další body strategie patří expanze do Číny přes Tencent, rozšíření samotné platformy a změny v monetizaci. Dále plánuje věnovat se široké veřejnosti, například přes herní koncerty, sbírky a partnerství s dalšími velkými značkami nezaměřujícími se přímo na hry.

To, že se Robloxu daří, není třeba zmiňovat. Loni se umístil na třetí příčce nejvýdělečnějších digitálních her. Anebo se stal terčem útoku hackerů podporujících Donalda Trumpa. V lednu byla firma vyhodnocena na 29,5 miliard dolarů (640 miliard korun). To značí více než sedminásobný vzrůst oproti počátku roku 2020. Uvidíme tedy, co vstup na burzu s Robloxem udělá.

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II [CZ]

Patrik Broniek

Fanoušek počítačových her, esportu a hudby.

Podobné články

Back to top button