Třetí pokračování holohlavé série již zaplňuje místo na nejednom disku, ať už konzolovém nebo počítačovém. Všechny aktuální generace grafických karet podporují technologii ray-tracing, která simuluje chování světla tak, jak jej známe z reálného světa. To samé se bohužel nedá říci o hrách. Jak je na tom tedy Hitman 3 s podporou RT?
Zapnutí ray-tracingu byste nyní v nastavení Hitmana 3 hledali těžko. IO Interactive se již před vydáním vyjádřili, že hra s podporou RT sice nevyjde, její podpora ale přijde s některým z nadcházejících patchů. A teď se v rozhovoru pro Xbox Wire rozpovídal technický ředitel hry Maurizio de Pascale, který potvrdil příchod RT na microsoftí konzole Xbox Series X a Series S.
Vidíme Hitmana jako “živou hru” a její spuštění 20. ledna je jen začátkem dlouhé cesty, během které budeme tvrdě pracovat a přidávat nový obsah. Je skvělé, že hardware v konzolích Microsoftu podporuje RT. Na implementaci této technologie do našeho Glacier enginu jsem již začali pracovat a jakmile budeme s výsledkem spokojení, představíme ho veřejnosti.
Maurizio de Pascale, news.xbox.com
Nový hardware opět rozšiřuje vývojářské možnosti, hry je tak možno přivést blíže realitě. Vývojáři z IOI z něj chystají vymáčknout maximum. Nikdo se zatím nezmínil o podpoře technologie ray-tracing u konzolí PlayStation 5, nedávalo by ovšem smysl nejpopulárnější konzoli světa postavit mimo hru.
Mrkněte i na další články k tématu, třeba pár informací o VR pro Hitmana.