Společnost Epic Games je nepochybně každým dnem významnějším a významnějším hráčem videoherního průmyslu. Vlastní tituly jako Fortnite, Rocket League a Fall Guys doprovázené herním enginem Unreal, na kterém vzniká téměř polovina všech next-gen titulů. K tomu týdně přihoďme jednu hru zdarma na Epic Store, jednou za rok přihoďme novinku ze sporu s Applem a voilà, máme tu 500 milionů registrovaných účtů.
Ačkoliv číslo může na první pohled působit masivně, nesmíme zapomínat, že mluvíme o počtu registrovaných účtů a ne o počtu uživatelů. Epic Games je, stejně jako Steam, služba zdarma a limity účtů na uživatele zde nehledejme. Abyste měli nějaké měřítko, tak Steam měl už v roce 2019 více než 1 miliardu registrovaných účtů. Všechny registrované můžeme dále dělit na ty, kteří účet využívají pouze ke hraní Fortnitu, na ty, kteří si jen chodí pro hry zdarma, které ani nehrají a na ty, kdo ho skutečně využívají tak, jak si vývojáři přejí.
Zdá se ale, že Epic Games to myslí s rolí největšího hráče na trhu vážně a v následujících letech může Steamu zcela vážně šlapat na paty. Lákadlo v podobě her zdarma stojí Epic ročně více než 300 milionů dolarů (2020), v případě rozdávání GTA V to ale také znamenalo 7 milionů nových uživatelů. A 8 hodin výpadku služby. Společnost tak staví přilákané uživatele nad peníze. A to je hezký.