NovinkyPC

Připravované RPG Black Legend odhalilo gameplay

Před dvěma týdny jste se u nás mohli dočíst o novém připravovaném turn-based RPG Black Legend. Vývojáři ze studia Warcave se za tu dobu činili a na Tokyo Game Show 2020 odhalili strategicky propracovaný gameplay a temné herní prostředí. Co jsme se zatím o hře z gameplaye dozvěděli?

Začátek hry

Game director Menno van der Heijden před zahájením hraní začal s představením nastavení, kde nás zaujala především možnost vybrat si mezi třemi herními obtížnostmi, využívat v souboji kámen mudrců, nastavit si na škále míru vypadávání předmětů a taky permanentní smrt, která se týká nejen hráčovi postavy, ale i ostatních NPC.

Dále jsme mohli vidět vytváření hlavní herní postavy, ve kterém je možné dělat jen ty nejzákladnější úpravy. Následně hra začala na mostě před městem Grant, které bylo očividně připravené na bitvu. Po průchodu městskou bránou se před hráčem objeví lehce zamlžené náměstí, kde se hráč setkává s první NPC a dostává první úkol.

Hra je vsazena do 17. století a svou temnou atmosférou docela připomíná Bloodborne. Black Legend je také Bloodbornu podobné v označování domů rozsvícenými lucernami a komunikací s vystrašenými postavami přes dveře/okno.

Specializace a souboje

Další zajímavostí je, že hráč může během hraní měnit specializaci a získávat speciální schopnosti. Ve videu jich můžeme vidět pět: mercenary, rogue, sharpshooter, landsknecht, duelist. Hráč má na starosti kromě své postavy ještě tým spolubojovníků, kterým může měnit specializace také. Hned ze začátku lze najít různé zbraně. Ve videu se objevují nože, halapartny, meče, sekery, kuše, pušky a další. Alchymistickým prostředkům, kromě použití zápalných láhví, v gameplayi pozornost zvlášť věnována nebyla.

Představeny ještě byly zvláštnosti přímo během souboje. Například na rozdíl od jiných RPG, se vývojáři v Black Legend chtějí vyhnout náhodnosti při střetech s nepřáteli. To třeba znamená, že útok vždy zasáhne cíl. Souboje jsou hodně zaměřené na strategizování, důležité je postavení útočníků a směr útoku. Napadení ze stran a zezadu poskytuje určité výhody. Turn-based systém je v Black Legend podobný hraní Dungeons&Dragons, kdy má hráč během svého tahu k dispozici body pro pohyb a akci. Tyto body si může hráč podle potřeby prohodit.

Hra vypadá zajímavě, jen je škoda, že vývojáři zatím neukázali nic pořádného ze slibované alchymie.

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II [CZ]

Lucie "Mystica" Laštovková

Hráčka všemožných her a čtenářka všemožných knih. Závislačka na dobrém jídle. Začínající game designérka a nenapravitelný snílek.

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button