NovinkyPCPS4Téma dneXbox One

Tóny pekelné | March Eternal #2

Smutný odchod

Všichni majitelé sběratelské edice měli dostat ke své koupi i kód na stažení mp3 verze soundtracku. Celá věc měla jen jeden podstatný háček. Samostatný soundtrack nebyl v den vydání hotov. Mick Gordon potřeboval na dokončení své práce ještě nějaký ten čas, aby výsledný produkt mohl být v perfektním stavu pro nedočkavé hráče všude na světě. Jenomže toho času potřeboval stále víc a víc. Vedení id Software na něj začínalo tlačit. Až to jednoho dne Mick nevydržel a ukončil spolupráci se studiem a jeho přerušení práce na značce Doom rozvášnilo nejednoho doomaře.

Této taškařici pak nepomohlo ani to, že soundtrack, který si hráči nakonec mohli stáhnout byl… Jak to říct… Nedotažený. Valné většině komunity tam něco chybělo a téměř nikdo nemohl přijít na to, co. Až se pár chytrých hlav dalo dohromady a začalo s průzkumem jednotlivých skladeb. A výsledky jejich pátraní byly pro komunitu opravdu znepokojivé. Člověk, který měl na starosti dokončení postprodukce soundtracku Doom Eternal kolosálně pokazil svoji práci.

A tak musela přijít komunita a soundtrack hry si pro poslech upravit vlastními silami. A k překvapení všech, když byla tato verze nahrána na youtube, dostalo se jí pochvaly i od Gordona samotného. Když tuto pochvalo hráči viděli, pochopitelně skladatele zaplavili vlnou podpory a ujišťování, že on navždy zůstane jediným pravým pánem zkázy.

Pekelná šlechta

Eternal měl na rozdíl od svého předchůdce dostat ještě dvě příběhová rozšíření, která byla po vydání základní hry stále ve vývoji. Proto k nim nebyla hotová ani jediná hudební skladba. Vývojáři potřebovali náhradu za Micka. Náhradu, která by věděla, jak pro hru vytvořit takový hudební doprovod, aby se co nejvíc přiblížil soundtracku základní hry. Touto náhradou se stala dvojice hudebníků, která komunitě okolo retro FPS her není cizí ba naopak jedná se o velice zvučná jména. Andrew Hulshult a David Levy se stali novou hudební tváří Doomu Eternal a nutno říct, že se svého úkolu chopili se vší parádou.

Hulshult pak má oproti svému kolegovi značnou výhodu, jelikož měl tu čest pracovat na hudebním doprovodu pro mód, který modernizuje původní Doom se vším všudy, a tedy i hudbou. Není tedy divu, že jejich práce na obou DLC všem vytřela zrak, dokonce i těm, kteří byli k této dvojici ze začátku skeptičtí. Jedna ze skladeb Davida Levyho je pak ohlédnutím na celou hudební historii Doomu a můžeme v ní slyšet tunu známých melodií z této nestárnoucí série.

Po tomto všem nám nezbývá nic jiné než doufat, že všichni 3 hudebníci, kteří se na Eternalu podíleli budou ve své bohulibé práci pokračovat a z jejich studia jednoho dne vyjde ještě mnoho legendárních počinů. A co se id Software týká, není pochyb, že jejich další titul nám vytře zrak stejně tak, jako moderní duologie značky Doom.

Předchozí stránka 1 2
Zdroj
Foto: id Software

Matěj "Maťáááj" Malchar

Nadšený hráč co o všem okolo her s ještě větším nadšením píše. Dále jsem také velký fanoušek hudby obecně a sem tam napíšu i něco co se her úplně netýká, ale to si většinou nechávám pro sebe. Proč je tady tma? Kde to jsem? Haló, je tu někdo?

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button