A ne opravdu to není legrace, vývojáři z Xaviantu se pomalu ale jistě začínají podobat Sergey Titovovi a jeho předělávkám WarZ na Infestation, Romero’s Aftermath, Infestation Stories a kdo ví co ještě. Když The Culling původně vyšlo jednalo se o jednu z nejlepších battle royale her, vývojáři ale nebyli schopní opravit tunu chyba a tak se časem na hru vysrali.
O to více všechny zarazilo když se relativně nedávno objevili znovu s “novinkou” The Culling 2 která ve skutečnosti byla jen předělávkou první hry do podoby PUBG a to ještě zabugovanější a strašnější než kdy dřív. Třetí pokus bylo vydání první verze The Culling kterou vývojáři slíbili opravit, ale opět to byla katastrofa a hra byla pouze pár týdnů na to stažena z prodeje. A teď, teď to vypadá, že se vývojáři opět pokouší hru vzkřísit. Tentokrát však ve verzi pro Xbox One s tím že je hra ve vývoji i pro PC.
Co nás tedy v novém remasteru čeká? Inu hlavně prazvláštní systém zakoupení a hraní hry. Za prvé je potřeba hru zakoupit – v případě že jste měli původní verzi zakoupenou, nebo jste hráli její F2P verzi hru dostanete zdarma. To vám ale umožní hrát pouze jeden zápas jednou denně a abyste mohli odehrát více her budete muset utrácet tokeny – ne opravdu si nedělám prdel… Balíčky tokenů se samozřejmě dají zakoupit za skutečné peníze, nebo si můžete zaplatit týdenní či měsíční season pass…
- hráči mohou denně odehrát jeden online zápas
- další zápasy můžete odehrát pokud splníte následující podmínky: za výhru dostanete 1 token, každý další zápas vás stojí 1 token, balíček tokenů stojí 3 tokeny 1 dolar, 10 tokenů 3 dolary, 20 tokenů 5 dolarů nebo mít season pass na 7 dní za 2 dolary či 30 dní za 6 dolarů.
Xaviant prostě totálně zmagořil a místo toho, aby se věnoval relativně úspěšným projektům jako je Dont Die Minerva vymýšlí naprosté kraviny. Vývojáři by se měli zpamatovat dřív, než je toto chování totálně položí…