Pojem rogue-like je již dneska celkem rozšířený. Význam je v podstatě jednoduchý – jsou to hry, kde budete hodně umírat, ale díky sbírání nových a nových věcí, schopností, zbraní, kouzel či kdoví čeho všeho, by jste se měli dostat pokaždé o kus dál.

Jednou z takových her je právě Risk of Rain 2. A směle můžu říct, že se jedná o jednu z nejpovedenějších. Opravdu to není ani tak repetetivní, jak by pojem rogue-like mohl napovídat. Pokaždé si můžete udělat build jinačí, hrát za jinou postavu, použít jinou taktiku. A pokud do toho zapojíte ještě aspoň jednoho kámoša/ku, tak je zážitek ještě umocněný a dá se takto strávit hodiny dobré zábavy.

Bohužel, RoR2 nepodporuje Steam Workshop, ale přesto se mu podařilo vybudovat prosperující modovou scénu, povzbuzenou a podporovanou studiem Hopoo Games. Studio se snaží podpořit modery, aby dělali hru nadále zajímavější a přispívali tak k možnosti si k již nahraným desítkám hodin přidat nějaké další.

„Podpora modů je něco, co jsme opravdu chtěli, abychom mohli dělat oficiálně. Každou aktualizaci obsahu namačkali pak do několika updatů. Tím chceme tuto komunitu podpořit. Jedním z našich dalších cílů je umožnit modderům jednodušší práci s RoR2. Přesný tvar toho jak to bude probíhat zatím neznáme. Zejména proto, že existuje mnoho proměnných, ale doufáme, že moddery podpoříme jak si zaslouží. “

Risk of Rain 2 také „brzy“ zamíří na Google Stadia a bude obsahovat novou alternativní mapu čtvrtého stupně na platformě s názvem Sundered Grove, vyvinutou nezávislým studiem Ghostpunch Games, které se podílelo na vývoji hry Risk of Rain 2.
Pokud budou vývojáři schopni splnit co říkají, má před sebou RoR2 ještě celkem dlouhou cestu, během které se určitě seznámíme s velkou spoustou novinek a vylepšení . Protože kdo dělá nejlepší vychytávky do her? No přeci ti, co u nich tráví nejvíce času – samotní hráči.