Všichni fandové hororových her a zejména tvorby studia Bloober Team (Layers of Fear, Observer a Blair Witch) už netrpělivě čekají, až budou ve dvou dimenzích řešit skrze Marianne záhady v temném světe. Vydání nové hororovky The Medium se dočkají už brzy. Nyní vývojáři ještě přitápějí pod kotlem. Bylo potvrzeno, že hra bude podporovat ray tracing a DLSS (Deep Learning Super Sampling).
Krátký teaser ukazuje tyto prvky v akci, ale bohužel ukazuje pouze NVIDIA RTX a neříká nic o ray tracingu na Xbox Series X/S. Konzole nové generace podporují hardwarově akcelerované RTX, ale používají grafické karty AMD a nemůžou se tedy spoléhat na technologii NVIDIA.
Díky našemu partnerství s NVIDIA bude hra využívat plný potenciál nejnovější verze Unreal Engine 4.25 + spolu s Microsoft DirectX Raytracing a technologií NVIDIA DLSS. Podívejte se, jak je díky technologii RTX svět The Medium ještě působivější a fascinující!
Bloober Team
The Medium vyjde už 28. ledna 2021 pro Xbox Series X/S (ano, hráči na staré generaci se nedočkají) a na PC. Fandové “myši a klávesnice” si mohou hru předobjednat na Steamu (nyní se slevou 10% za necelých 45€).