NintendoNovinkyPS4Xbox One

Proč je KINGDOM HEARTS: Melody of Memory neobyčejná hra?

Přiznejte se. Kdo z vás se nechal unést spojením klasických postav z dílny Square Enixu a hrdinů všech ulítlých animáků z portfolia skákací lampičky a Mickeyho království? Je to úchylné nebo naopak nádherné? Snažit se poskládat všechny kousky Olafa v Ledovém Království, otevřít ty správné dveře ve světě příšerek, nebo zachránit s Baymaxem slavné San Fransokyo. Věřte nebo ne, jakmile jednou spadnete do světa Kingdom Hearts, zůstanete v něm uvězněni navždy. Každý kousek hry chytá za srdce a obměkčí i toho největšího drsňáka. Důkazem buď hlavní píseň k třetímu pokračování Kingdom Hearts, kterou má na svědomí Skrillex

Jo, vážně. Jedna z největších hvězd světového dubstepu se spojila s Hikarou Utada a vytvořila elektronickou verzi songu Face my Fears… Miluju. Nejvíc.

Hudba je jeden z nejdůležitějších komponentů hry. Pokud hra nemá správný hudební podklad, doprovodný soundtrack nebo jen správnou zvukovou stopu v jednotlivých bojích je dle mého názoru špatná. Square Enix se naštěstí za své hudební portfolio stydět opravdu nemusí. Naopak. Je mistrem v oboru a jinak tomu není ani u Kingdom Hearts: Melody of Memory. Ač jsem si myslela, že novinka z mého animovaného světa bude pouze hudební odnoží slavného RPG, prý se pletu.

Square Enix se mě neustále snaží přesvědčit, že se opravdu nejedná jen o hudební hru, ale o důležitý a láskyplný milník…

Svezeme se na vlně nostalgie

Pokud jste hráli předešlé díly hry věřím, že jste si vypěstovali silné pouto k jednotlivým postavám a herním aspektům. Je však celkem jedno jestli je vašim oblíbencem hlavní hrdina Sora, který je hru od hry silnější a dospělejší, nebo je to jeden z Nobodies nebo Heartlles. Ikonické postavy, hudba, herní systém i pohádkoví hrdinové z jednotlivých dílů Kingdom Hearts nás budou provázet i zde. Herní vývojáři opravdu dbali na detaily a propojovali jednotlivé světy s absolutní precizností.

Masanobu Suzui, spoluzakladatel Indieszero, který pracoval také na sérii THEATRHYTHM pro Nintendo 3DS o Kingdom Hearts: Melody of Memory říká že:

“Stejně jako u série THEATRHYTHM jsme usilovali o to, abychom zajistili takové detaily, které vyvolávají pocit nostalgie. Věci, které lidé, kteří opravdu milují KH, ocení. Ty věci totiž uvidíte v každém koutku hry.”

Kupování potionů i sběr bylinek nás nemine

Stejně jako ve všech dílech Kingdom Hearts, ani tady se nevyhneme důležitému sběru ingrediencí pro naše vlastní boostování nebo expení zbraní. Kromě míchání jednotlivých položek dohromady, budeme mít také možnost spojit v jednu i jednotlivé písně. Nebo vymyslet zcela novou?

Jak? To zatím nevím, ale doufám, že se to brzy na vlastní oči dozvím.

Hra nabízí také režim Co-op. Což znamená, že mimo klasický singleplayer mod nás čeká také možnost zahrát si hru proti přátelům. Square Enix slibuje, že možnosti pro více hráčů jsou mnohem komplexnější, než se na první pohled zdá. A aby toho nebylo málo, samozřejmě nechybí ani režim VS Battle. Online nebo proti počítači.

Je fuk, že umíte hrát maximálně na triangl

Je to tak. Je jedno jestli máte absolutní sluch, umíte hrát na piano, flétnu a mandolínu nebo vás ve škole postavili do zadní řady s trianglem. Hra je pro všechny, a to bez rozdílu. Má zaujmout všechny věkové kategorie a díky možnosti přizpůsobení obtížnosti se snaží přesvědčit i absolutního herního začátečníka. Aktuálně je hra dostupná na PS4, XboX One a Nintendo Switch a pokud stále nejste přesvědčeni, zkuste si stáhnout DEMO.

I když vývojáři nespoilerovali víme, že se ve hře dovíme další části skládačky příběhové linky Kingdom Hearts III.

A to já nutně potřebuju vědět. Proto vám snad brzy přinesu velkou herní recenzi na Kingdom Hearts: Melody of Memory a doufám, že bude plná pozitivních dojmů, protože Square Enix hry prostě jinak, než geniálně, dělat neumí…

Gabriela “Inie“ Hudec

Znáte to. Alter ego žijící vlastním životem ve virtuálním světě. A je mu tam moc dobře.

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button