NovinkyPC

„Nejsem spokojený se současným stavem hry“, říká designer WoW a opouští Blizzard

Chris Kaleiki, který stojí nejen za class designem Monka, ale i třeba PvP a Ashranu, se po 13 letech rozhodl opustit Blizzard. Třináct let je dostatečně dlouhá doba na to, aby po vás pojmenovali dvě postavy a jednu zbraň, stále to ale nepřebije nespokojenost, kterou nad současným stavem nejúspěšnějšího MMORPG Kaleiki vyjádřil.

Oživení vanilly, tj. vydání World of Warcraft Classic, podle něj zvýraznilo rozdíly mezi původní vizí hry a tím, v co se v průběhu patnácti let proměnila. Jako příklad pak uvádí měnící se důležitost guild, respektive členství v některé z nich.

„V Classicu hrály guildy nesmírně důležitou roli,“ říká. „Pakliže jste se chtěli věnovat endgamu, bylo členství v guildě doslova nutností. Abyste uspěli, potřebovali jste ostatní hráče a oni potřebovali vás. Takto vznikala a byla utužována komunita.“ Chris Kaleiki

Další důvody a komentáře Chrise Kaleikiho můžete vidět v jeho patnáctiminutovém video přípěvku:

Jako dlouholetý fanoušek a hráč WoW musím, bohužel, s Kaleikim souhlasit, že vydání Classicu skutečně zvýraznilo propast mezi tím, na čem jsme před patnácti lety začínali a co nám tolik učarovalo a tím, co nám Blizzard servíruje dnes. Hra je více šita na míru hráčům, kteří chtějí hrát sólo a původní účel multiplayeru se tak trochu míjí účinkem.

Pokud ale i vy stále chodíte do Elwynn Forestu poslouchat soundtrack, pak se nejspíše i těšíte na vydání Shadowlands, které nás čeká 23. listopadu. Už teď je nový datadisk pyšní nejvyššími předprodeji v dějinách World of Warcraft.

Jarda "prank" Strejc

IT Worker • Gamer • Writer • Father

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button