NovinkyPCPS4Xbox One

HUNT: Showdown | Co přinese update 1.4

Není to tak dávno, co vývojáři z Cryteku vydali update 1.3, který změnil prakticky celou meta hru HUNTu a už tu máme informace o dalším update s číslovkou 1.4 – Ten podle všeho přinese fanoušky požadované změny a úpravy jako možnost nezobrazovat své KD v lobby a jiné vychytávky. Připravili jsme si pro vás tedy seznam změn, na které se v nové verzi můžete těšit a co od čím dál populárnějšího HUNTu očekávat:

  • KD se mění na KDA (Kill, Death, Assist) ratio a budou vám tak do KD počítány i asistence při zabití hráče
  • Dostanete možnost vypnout zobrazení svého KD ostatním hráčům, počítejte ale s tím, že jako následek nebudete moct zobrazovat KD ostatních hráčů a také přijdete o přístup do leaderboards ani zobrazit hráčův steam profil skrz hru
  • Do hry budou zavedeny tresty za leavnutí hry s random partnerem včetně opakovaného leavování lobby (první leavnutí lobby vám zabrání vyhledat random hráče po dobu 15 sekund, za další 30 sekund, za další 1 minutu a na té to po nějakou dobu zůstane) – v budoucnu přijdou i vylepšení mentor systému, kdy se budete moct postarat o nováčky a získat tak specifické odměny
  • do hry bude přidán news feed v pravé části obrazovky, kde budou zobrazovány eventy, informace o hře a další novinky
  • scalable damage effects neboli vícevrstvé poškození z krvácení, otravy, hoření atd. Ve výsledku to znamená přidání několika stupňů každého takového efektu na light, medium a intense. Medium stupeň bude prakticky to, co bylo doteď standardem. Light logicky snížené poškození z ohně, jedu a krvácení oproti stávajícímu stavu a intense mnohonásobně silnější. Výhodou je, že díky tomuto systému budou do hry přidány různé typy munice včetně zápalných a dalších typů. Rozdělení rending damage (krvácení) – light způsobí slabé krvácení, které za chvilku přestane, medium způsobí stejné krvácení jako aktuálně, intense silné krvácení s dlouhým časem, další řezné poškození efekt ještě více zintenzivní. Perk Bloodless teď zabrání jakémukoliv silnějšímu krvácení než slabému. Brokovnice již nezpůsobují krvácení. Hoření – light pomalé, medium stejné jako doteď, intense rychlé hoření. Pozor čím déle hoříte, tím i rychleji. Perk Salveskin zpomalí hoření rychlost hoření o 25% a to i v případě, že jste downutí. Otrava – light trvá krátce a minimálně ovlivní jak vidíte, medium prakticky stejné jako doteď, intense trvá dlouhou (až 20 sekund) a prakticky nic nevidíte a neslyšíte, intenzita všech 3 efektů postupně slábne. Perk Mithridatist zabrání silnější než slabé otravě trvající max 3 sekundy – jeho cena je zvýšena ze 2 na 5 bodů. Antidote shot slabý bude trvat 30 minut místo 6, zvýšila se i jeho cena na 25 dolarů, u regular shotu je to 55 dolarů.
  • Bude přidána nová trapka – Poison trip mine která zasáhne hráče prakticky jako sprej – bude velmi zajímavé v kombinaci s concertinou
  • změna mechanik vůči campingu a deadlocku, představte si, že se blížíte k místu kde proběhl banish a nikdo nezvedl bounty a vy nevíte co se vlastně děje. Jestli tam někdo campí nebo ne atd. Takže byl přidán nový perk Serpent (dostupný od lvl 25) za 4 body (vhodný i pro solo hráče) – umožní manipulaci s clue, rifty a opuštěnou bounty z bezpečné vzdálenosti. Clue je tak možno získat až na 20 metrů a vypadá na velmi zábavnou formu jak lidi donutit k vyšší aktivitě. Získání na větší vzdálenost trvá 10 sekund a prakticky neslyšíte své okolí takže mnohem více riskujete. Když se takto pokusíte vzít bounty hráči okolo mohou vidět jak se k vám bounty přesouvá! Ukradení bounty na dálku funguje i v případě, že jste zabili hráče s bounty a nechcete se k němu přiblížit víc než je nutné. Darksight boost (když máte bounty a můžete až 5 sekund sledovat nepřátele v okolí) se dá nově doplnit. Stačí lootnout mrtvolu hráče a získáte zpět 1 sekundu dakrsight boostu, což je o důvod víc, proč nepálit downuté hráče.
  • Romero Handcannon a Hatchet dostanou zvýšení dostřelu, u Hatchet zvýšeno melee poškození, všechny TALON varianty zvýšené melee poškození
  • choke bomb odteď odstraní i jedovaté mraky, doba trvání choke bomby prodloužena z minuty na 2 minuty
  • změny audia u AI – kroky AI jsou závislé na stupni aktivity
  • legendary obsah – nová postava FELIS kolegyně Doktora Johna.
  • streamer skins – streameři podporují HUNT už dlouhou dobu a tak je fajn, že se ti nejpopulárnější z nich dočkají svých vlastních skinů ve hře (pár streamerů už skiny svých zbraní ve hře mají). 1. je NEENOH, který dostal skin MARTINI HENRY ICI Tooth and Claw – 2. je SOHINKI se skinem pro NITRO EXPRESS Serpent, 3. je KHALAMITY se skinem pro UPPERCUT MOON
  • další skiny ze soutěže které budou ve hře GATOR pro Caldwell Rival 78, a DEATH’S BREATH pro Winfield M1873 TALON
  • UPDATE ROADMAPY

HUNT: Showdown je dostupný na PC, PS4 a XboxOne aktuálně ve výprodeji s 45% slevou!

Jan "White Rabbid" Kőrmendy

Šílenec do fantasy a sci-fi, geek, streamer, ale hlavně vášnivý gamer tělem i duší! Hry mě provází celý život a tak jsem tu, abych vám dal něco, do toho vašeho.

Podobné články

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button