Novinky

G2A chce vzdělávat učitele v gamingu

Společnost G2A chce vzdělávat učitele v gamingu, aby tak vylepšila vzdělávání v období pandemie. Podle nedávného průzkumu společnosti Censuswide, údajně hraní her pomáhá zlepšovat vztahy mezi žáky a učiteli. V průzkumu odpovědělo 48% učitelů napříč Velkou Británií a Spojenými státy, že se nyní snaží využívat hry v dostatečném množství, aby nejen zaujali žáky, ale aby podpořili interakci mezi nimi (učiteli) a studenty.

Průzkumu se účastnilo celkem 505 učitelů z nichž bylo:

  • Pohlaví
    • Muži 28%
    • Ženy 72%
  • Věk
    • Pod 25 let – 9%
    • 25–34 let – 25%
    • 35–44 let – 30%
    • 45–54 let – 20%
    • 55 a více let – 16%
  • Země
    • Velká Británie – 41%
    • Spojené Státy – 59%

Výsledky výzkumu:

  • 77% Britských a Amerických učitelů říká, že zavedení distanční výuky změnilo učení navždy
  • 76% učitelů se obává způsobu jak zaujmout během distanční výuky studenty ohledně životního prostředí
  • 89% učitelů uvádí, že gaming ve třídě je pro studenty přínosný a předměty je více zaujmou
  • 47% učitelů co ještě gaming nepoužili jako vzdělávací metodu by jej chtěli vyzkoušet
  • 50% učitelů nepoužívá gaming, protože prostě nevědí jak
  • 62% učitelů by si přálo, aby byli na tento způsob vyučování proškoleni
  • 69% učitelů věří, že by studenti dělali více domácích úkolů, kdyby byly zahrnuty ve hrách
  • 68% učitelů věří, že hraní her bude v budoucnosti hrát ve vzdělání velkou roli

Výsledky tohoto výzkumu přivedli právě G2A na jejich nový nápad. Společnost zahájí tzv. G2A Academy: Video Games in Education, ve které se bude především učitelům ve třech základních oblastech.

  1. Proč používat video hry ke vzdělávání a jak
  2. Jak používat videohry k učení humanitních předmětů
  3. Jak používat video hry k učení STEM (matematika,fyzika) předmětů

Jaké jsou s novinkou plány?

Bartosz Skwarczek, CEO společnosti G2A řekl: „ Mladí lidé na celém světě čelí největší krizi ve vzdělání v živé paměti. Učitelé musí úplně změnit svůj přístup ke školní docházce a musí najít nové způsoby jak studenty zaujmout a motivovat. Videohry – a přenositelné dovednosti, které nabízejí – jsou zásadním nástrojem při uvádění online učení do života. Chceme udělat vše, co je v našich silách, abychom pomohli odemknout tyto výhody pro učitele a mladé lidi. Akademie G2A vybaví učitele technikami, prostředky a jistotou při začleňování her do lekcí a zachránit tak vzdělávání covidové generace.“

Vzdělávací hry budou nejspíš běžnou součástí výukových metod. Samozřejmě že proškolit kantory na tuto novou a revoluční metodu učení bude ta nejnáročnější část. Vzorek učitelů, kteří se navíc průzkumu účastnili, je velmi malý, tudíž hodně snadno napadnutelný. Nicméně v dnešní době je vážně snazší žáky zaujmout jakoukoliv formou hry, než je neustále nutit do učení. Otázka ovšem je, jak velká je hranice mezi vzděláváním a gamingem.

Počkejme si jak revoluční program G2A nakonec dopadne, protože zatím to vypadá, že chtějí pouze ždímat peníze.

Zobrazit více

Patrik "Superlachtan" Klicman

Superlachtan plující si světem obdivující všechno co se aspoň trošku vymyká realitě všedního života. A taky fanda všeho co se dá uvařit, sníst nebo aspoň odehrát a přečíst.
Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Také by vás mohlo zajímat
Close
Back to top button
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x