KomiksNovinkyRecenze

Fortnite: Bod Nula – Jak se Batman vypořádá s novým světem? | Recenze

Už to jsou skoro 2 měsíce, co jsme informovali o tom, že Fortnite a Batman chystají něco velkého. A konečně jsme se dočkali. Fortnite vydal oficiální komiks s temným rytířem. A jak to dopadlo? Co všechno Batman ve světe Fortnite zažil a jak se s tím vypořádá? A kdo z jeho companionů se do světa battle royale dostal s ním? Přesně na tyhle otázky je recenze úplně ideální. Kamarádi z Crew jsou na nás moooc hodní, a proto nám poslali první díl nového komiksu. Tak na to společně mrknem.

Kdo vytvořil spojení Batman a Fortnite?

Za tímhle projektem bychom neměli hledat nikoho jiného, než kreativního ředitele Epic Games – Donalda Mustarda. Scénář jde na konto Christose Gage a dokonalou kresbou to doplnil Reilly Brown. Tahle trojka přišla s nápadem dostat Batmana z Gotham City do světa Fortnite. Když ještě probíhala Chapter One ve Fortnite, měli jsme možnost ve hře Gotham City navštívit a dokonce koupit si Batmanův skin a skiny pro Harley nebo Jokera. To vše se teď vrací. Události v komiksu jsou propojeny se hrou a začínají se projevovat i změny na mapě v závislosti na komiksu.

Příběh komiksu Bod Nula

Protože máme venku zatím jen první díl a druhý teprve pomalu leze ven, ještě se nedá úplně dobře zhodnotit, jaký příběh nám přinesli. Každopádně máme super setup: nad Gothamem se objeví trhlina, kterou hráči znají z posledního live eventu sezóny 5 ve Fortnite. Batmana vtáhne (nebo ho tam někdo hodí?) portál do jiného světa a zápletka je na světě. Kdo byl záhadný útočník?

Spolu s Brucem nám do světa Fortnite vstupuje i Harley Quinn a rozhodně není sama. Nemá smysl tady popisovat průběh prvního dílu, proč byste si pak komiks měli kupovat? Zatím víme, že Batman ztratil paměť a nedokáže mluvit. Neztratila se ale jeho schopnost boje. Celý komiks se tak bude pravděpodobně odehrávat pomocí jeho myšlenek. Jak se Batman vypořádá s takto nehostinným světem? Poprvé vidí bouři, která se ve světe Fortnite zmenšuje a snaží se pochopit, proč se ho každý na potkání snaží zabít. A mezi tím vším dokonce narazí na jednoho svého nečekaného společníka! Ale je agresivní? Nebo pomůže Waynovi pochopit zákonitosti světa Fortnite? Uvidíme..

Jak Fortnite a Batman fungují?

Jak říkám, z prvního dílu je zatím těžko soudit (nebo možná moc brzy) jaký komiks ve skutečnosti je. První věc, která vás ale praští do nosu, je ta kresba. Já nejsem žádný zkušený komiksař, ale čtu ten komiks už asi posedmé a nemůžu se na tu kresbu vynadívat. Barevnost světa Fortnite a zároveň jakási sériovost světa Batmana tady v kombinaci funguje úplně úžasně. Rozhodně nemíří jen na děti (jak je prezentována komunita Fortnite), ale rozhodně si najde místo ve sbírce klasického čtenáře komiksů. Úvodní obálka vás úplně tak nenaláká ke koupi, ale nenechte se odradit. Komiks jako takový je kreslený věcně a vypadá fakt dobře. Navíc jestli patříte mezi hráče Fortnite, v každém díle dostanete unikátní klíč k odemknutí skinů. Ten první je pro Harley Quinn. Pokud byste si komiks chtěli zakoupit, nebo předplatit celou sérii, můžete tak učinit na stránkách FYFTu a podpořit tak i náš web!

Kresba - 90%
Postavy - 85%
Čtenost - 85%